30614
Książka
W koszyku
Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler. - Wyd. 7. - Warszawa : "Felberg SJA", cop. 1999. - XXX, 743, [1] s. : il. ; 26 cm.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Wyrzysk
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Informujemy że w dniach od 17.03.2025 r. do 28.03.2025 r. Biblioteka Publiczna w Wyrzysku będzie zamknięta. Powodem zamknięcia jest przeprowadzenie kontroli wewnętrznej polegającej na skontrum części materiałów bibliotecznych, a przede wszystkim materiałów narażonych na straty lub szczególnie cennych.
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Marketing management : analysis, planning, implementation and control, 1994.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeksy.
Uwaga dotycząca języka
Tekst tł. z ang.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej